Shoe tips

2014-02-20 02:16:00
 
Jag och min vän var ute och vandra i härliga malmö då jag plötsligt fick syn på ett par dödligt underbara snygga skor och jag kunde bara inte lämna dem.. men hade riktigt bråttom så allt jag fick av skönheterna var en bild med dem som dock blev suddig. Varit inne på Nelly.se och hittat andra liknande skor men de ligger på 749:- och är från märket Bronx, Ofcourse är det äkta läder/päls på skorna då med. Funderar starkt att inivestera ett par faktiskt iomed att mina älskade converse är mer än sönder.. hihi tror detta kommer bli mina framtida sommar strandard shoes <3 love it
Alla skorna till höger finns på Nelly.se och ni hittar de under märket Bronx

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback