Balmain Resort 2014

2014-01-22 23:09:24
 
En av de nyaste kollektionerna Balmain kommit med. Asså dör så underbara kläder. Man ser att allt e riktigt modernat. den vippiga kjolen, hundtand mönstret som kommit tilbaka, porslin inspo och alla guld detaljer. Detta är "so me" jag vill ha allt därifrån. Samtidigt så känns det som Balmain gör allt nu, man ser de överallt! typ rihanna hade det! 
 
Sen nu samtidigt tävlar Versace lite.. är lite fast i det träsket med. Lady gaga e modell för dem och Nolan Funk är The new Versace face for men! Dör smått.. men kändisar dyker fan upp överallt. Sen satt Selena Gomez på framsätena på Versaces Modeshow.. dog lite.. goes from Justin to fashion. Samma me Harry Styles. Hhahahah asså.. 
jag har just nu ingen aning vad jag babblar om, nyss gjort en mode-crime. Blandat två märken samtidigt.
Ville bara få ut min kärlek till Balmains Kollektion Resort 2014. Lovvveeeeee it!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback