CPH-fashion week

2014-01-28 22:58:53
 
 
Omg.. omg.. omg!! Längtar till fredag så himla mycket! Köpenhamn har deras fashion week då eller ja den har ju redan dragit igång, jag o mina vänner åker in tidigt på morgonen till festivalen som de kallar det. Det har blivit en sån stor grej av fashion week så de gjorde det till en stor festival med massa event o sånt. Jag kan inte beskriva min känsla! Att kanske få se runways och handsydda kläder.  Att andas in modebranshens atmosfär, asså tanken av det får mig att gå loss. O mitt stora problem nu är.. hur fan ska man se ut? Det snöar o grejer, vad ska man ha för skor? Klackaskor är ju ett big NO NO när man ska gå runt hela dagen.. vad kan man ha.. jävla ångest jag har. Men kan nästa lova att alla mina pengar kommer spenderas på deras underbara mat.. unless min hjärna inser vad den gör o går mot klädaffärena istället ;) haha nä men jag ska bara vimla runt där på fredag och kolla in i en tygaffär o se vad som finns sen på lördag drar jag in igen för så har Valencia något event jag tänkte gå på. 
 
HEY IM SUPER TAGGAD! #svengelska

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback