OOTD: sneak peak

2014-01-22 22:05:00
 
Oh ni ska bara veta hur min dum dumma dag varit! Jag har sånna feta problem med mitt magsår och är därför tvungen stanna hemma denna veckan. Men ändå känns det bättre än att vara i skolan just nu för jag får nog mer gjort hemma än vad jag får i skolan. Det är ju rätt stökigt i klassen o jag kan inte koncentrera mig ett dug. Anyways så blev jag rätt glad igår för jag hade på mig värsta skumma outfiten. Kan lägga upp bild på det senare.. men ja så när jag går ut från matsalen bus-visslar någon o sen skriker de "abow" och " modell" o grejer. Säger inte nu att jag försöker framstå som en attention tjej, men vilken brud hade inte fått det där leendet man inte kan stå imot när det händer. Inte ofta i allafall. 

Jo sen skulle jag o maggy ta lite snabba bilder, kallt som fan va det , blåste hit o dit. Värsta ljuset ever. Båda hade bråttom men ja.. När jag anlände till Hörby med min lilla gula buss så drog ja direkt till läkaren. Har nog aldrig varit med om något mer pinsamt. Den läkaren hade snea ögon, och jag dömmer inte. Men, jag kunde inte låta bli att små fnittra för mamma stod bakom han o gjorde miner åt mig o jag flippa totalt ur på henne. Sen när han prata så sa han en o annan mening sen va tyst o glodde på mig sen fortsatte o det kändes som varenda gång han gjorde sån paus så blev hanns ögon sneare än vad de va från början.haha.. #imCrazy
 
Liten tjuvkik på bilderna idag. De kommer förmodligen ligga uppe på bloggen imorgon iallafall! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback