The basic shirt

2014-01-18 17:37:00
 Här är bilderna jag tog för någon dag sen. Tänkte att jag skulle köra något rent men ändå häftigt typ. Kamma min sne-bena ännu längre ner så jag fick en ren frisyr och körde på några guld-vita örhängen som dessutom va tunga haha. Den vita skjortan blir ju aldrig gammal men jag gillar inte den där skjortan med tårtspads-krage. Nej utan gillar dem utan någon krage men ändå är uppbyggt till en "skjorta" Sedan är det ju kallt så skaffa mig den svarta jackan från Zara med mjuk varm fuskpäls. De har rea på alla jackor för 799! Riktigt bra.
 
Skjortan- Zara, Jackan- Zara, Väskan- H&m, Skor- privat

Fotograf: Maggy, För att komma till hennes blogg klicka HÄR!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback