Keep going..

2014-06-09 23:36:24
Lökigaste dagen ever kan jag börja min första mening med. Tycker det passar. Tydligen skulle nästan hela malmö till Ribban i Malmö imorse och snacka om att det va fullt på bussarna, folk tryckte för att komma in i bussarna och man hjälpte att dra in folk. Riktigt kul... Jag o min vän Emma höll ihop idag riktigt mycke o det va galet kul! När vi skulle in tilbaka till stan så snedda jag barfota över en gräsplätt.. o gissa vad som händer.. jag blir biten av en orm.. asså seriöst.. i foten. Så kände jag hur grymt ont jag fick i foten o att hela bara domna av. Smärtan va värre än dödlig mensvärk om man får lov att förklara så. Men fick tillbaka känslen o kunde börja gå mer normalt efter några timmar. Körde på ett antal impulsinköp dessutom idag när vi ändå gick i stan.. typiskt mig att slösa onödiga pengar #ekonomiskaTess Annars har min dag varit chill för er som ville veta ;) Här är några bilder jag ännu inte delat! 
 photo 4_zpsb203a7b8.png
 
 photo 2_zps238a8c81.png
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback