YSL movie

2014-03-27 00:22:00
Var o såg Yves Saint Laurent filmen med brudarna i klassen idag, kan säga att jag inte brukar skriva sånna här texter som "hej jag va på ett kafé idag hejdå" men detta måste jag bara berätta ! Vanliga människor som går till bio brukar köpa popcorn o annat onyttigt grejs.. Ja, i allafall så ändra jag o brudarna den oskrivna reglen genom att köpa massa McDonalds mat och sitta o äta det under filmen. best. Idea. EVER. Börja med att jag skoja om det men ja haha... På tal om filmen! Älska den så obehört mycket! Det handla då om designern Yves om både hanns liv och hans karriär o allt.. Kan bara säga att... Älskar man mode... Så är detta "your thing" 
 
 


Kommentarer
Postat av: Maja

Hur hade du velat se ut på din student? Har lite problem med att hitta den perfekta klänningen och det är min tur i år. Tips? (Obs, skor också) Tack på förhand! Kram

Svar: Jag hade nog bara valet ha något enkelt, typ en kort vit klänning som är väldigt fyrkantig och ett par vita klackaskor. sen naturligt sminkat o stora lockar. :)
Tess Andersen

2014-03-28 @ 10:35:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback