Ok Lets talk guys

2014-05-05 12:00:00
Har faktiskt nog aldrig skrivit om "killar" på bloggen så det kanske va dags :S Själv tycker jag att killar som har stil kan bli mycket snyggare om de vet hur man klär sig. Folk kanske tror det mest är tjejer som är intresserade av mode och fashion men de eventen jag varit på så kan jag lätt sagt säga att det är lika många killar om inte fler  faktiskt som går på dessa eventen. Tillexempel de stora designerna som Lanvin, Dsquared, Yves Saint Laurent, D&G och många fler är ju män... Iallfall i mitt läge om jag ser en kille på stan som har snygg stil så kan jag inte slita blicken från honom, bryter nacken och allt.. hahah vilken humor jag har... :D
Jag kan lätt säga att jag är svag för:
*Brunetter                    
*Killar med skinjackor
*Leenden                 ;)
    
   
*Och såklart var jag tvungen att lägga upp bild på mina Top 2 cruches Dylan o'brien och Francisco Lachowski.. samt en random dude i mitten  som hade perfekta outfiten ._.
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback