70s inspired

2015-04-15 21:42:57
 Hejsan! Wow att sitta hemma hela dagarna är inte så kul som man trodde när man är hemma för 3e veckan i rad.. verkligen inte. Känns välldigt annerlounda att bara sova... sova och ja sova, Har lixom inget som helst matsug heller! Åt en potatisbulle igår men det va allt jag hade ätit sen i lördags. Och idag fick jag något konstigt begär efter räkor eller snarare tänkte " det är nog det ända jag klarar av att äta" så räkor blev det med sallad men jag klara inte av att äta så jätte mycket. Men iallafall så sover jag för de mesta o har huvudvärk. LOVE ME LIFE. Kan nästan faktiskt erkänna nu att jag börjar sakna skolan. Inte pågrund av grundämnena men mer sömnaden och designen, håller på att sy min egna klänning nu och vill bara bli färdig så jag kan börja på nästa plagg av min såkallade "kollektion" Skal också köpa hem mig en riktig symaskin som jag kan ha hemma. Mer sådan man har i fabriker för de är bättre (tycker jag) och sedan har jag ju redan en overlocksmaskin stående hemma, men behöver bara köpa lite tråd till den o putsa bort damm och smuts. 
Weeeellllllll ..... Jag har inte gjort kläd/outfit kollage på ett tag nu så det blev ett litet enkelt kollage. Jag har såklart börjat falla för 70s trenden. Allt det här med utsvängdabyxor till kaftaner osv har egenligen aldrig riktigt haft ett öga på det men Tommy Hilfiger just made me se the 70s more med hanns S/S kollektion yezzuz. 
 
70s chic in the 2015
 
70s chic in the 2015 by tess-andersen 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback