Him...

2015-02-08 20:42:00
 
 

Efter två dagars vila från Fredags festande känner jag mig taggad inför veckan.... or nah.. Boris en av mina bästa vänner fyllde 18 i fredags och det firade vi på Fridays med en mysig middag sedan drog jag, Christian, Emma och Aida vidare till en annan bekants 18 års fest. Vi hade galet kul och massa trevligt folk men musiken kunde varit bättre då jag och mina kompisar alltid rockar dansgolvet.
 
Igår så drog mina päron ut mig, Chrille och resten av familjen till skogen där vi grilla och hade mysigt, åkte dessutom till ett ställde i närheten där ett stort kinesiskt hus är byggt. Sjukt kallt ute men ändå hade vi kul med snöbollskrig och grillning osv ... 
 
Och idag har jag mest degat i sängen och väntar på Måndagen, Hann ta lite bilder på C sinece han va villig att bli fotad idag. Och de blev helt okej ändå.. so cjut <3
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback