Vm

2014-06-20 00:42:13
All denna fotoboll tjohejset är så crazy oh jag älskar det :D var med Boris tills igår och lite mot kvällen drog vi til folketspark i Malmö och kolla på fotboll på storskärm med andra vänner! Chile vann 2-0 .. hejar på det för min vän är därifrån, måste stötta honom lixom haha.. Efteråt så drog vi till en bar och satt o snacka lite så en stor grej blev det inte. Annars har jag bara tagit det grymt lugnt nu de senaste dagarna faktiskt. Midsommar imorgon eller ja "idag" så ja.. blir väl att fira med familjen o bekanta sen drar jag till Malmö för då är det dags för fest. TAGGA!! Och alla bilder är i megapixel minecraft men whattever , tycker det är coolt när bilderna får en sån edgy look.



 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback