Yellow candy

2014-06-28 23:57:00
 Min outfit från igår. Körde på en Gullig men ändå tuff look genom att mixa en oskyldig färg med svart läder. Satte dessutom upp halva håret i en liten boll så outfiten fick en unik look. 
Var i Malmö igår och träffa Maggy så hämta vi upp en kamera som hon skulle ha då hon ska åka till grekland med sin vän.. Nä jag är inte alls avundsjuk.. hehe. Senare så träffa jag Matias så tog vi det mest lugnt och kolla faktiskt runt lite på resor, tänkte åka iväg på en spontan resa nu i sommar. Spännande!!!
 
Well back till outfiten ;) väldigt mycket h&m känner jag....
 
Jacka: Zara // Top: H&M // Kjol: H&M // Solbrillor: H&M // Skor: H&M  //
Småsmycken är äktaguld jag köpt i Burma
 
 photo 8_zpsf5cc3774.png
 
 photo 2_zps02a1ed75.png

 photo 3_zps020226e6.png
 
 photo collage_zps749a03cc.jpg

 photo 7_zpsfbeab364.png
 

Kommentarer
Postat av: Elle

Hej tess, undrade bara var du slingat håret? Har velta gör det ett tag nu men vet inte riktigt vart eller vem till att gå och ditt ser sjuktfint ut <3

Svar: jag har inte rört mitt hår på 6 månader och då så färga jag håret brunt ifrån blondt :)
Tess Andersen

2014-07-12 @ 01:21:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback