Ute dag

2014-03-11 21:43:00
Hängde med mina nära vänner Emma, Fannie o Tobias och drog runt i Malmö stad under solens "varma" ljus.. haha.. folk är så galet desperata efter vår/sommar så bara en liten solstråle sticker fram bland molnen drar varenda svensk av sig kläderna o skriker "OMG SOMMAR" fick till den perfekta bilden till min text. Den första bilden nedan ser ni en fett Yolo kvinna på cykel.. i .. kortärmat.. ja.. vad ska man säga. Vågat? #LungInflamation
 
 
Påtal om om mina droger.. kläder (mode) call it what you want.. hade på mig de finaste boyfriend byxorna man kan hitta, nack-linne eller vad det heter på svenska (eng: turtleneck-shirt) sedan min favorit bomberjacka. Svarta skor från Topshop som såklart gått i sönder. Men vad är livet utan ett par söndriga TopShop skor? Solbrillsen va ju ett big JA TACK pga: the sun...pimpat med guld smycken<-- finns inte en dag jag inte har något guld på mig.











 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback