On my mind now

2014-04-21 03:33:00
 Om jag skulle visa upp en bild om hur "mode-läget" är för mig just nu så skulle den bilden se ut ungefär som den nedan, bara att massa ljusstakar och en uppgradering av mig inte finns med .. enkelt sagt så har jag blivit besatt av ljus på kvällarna och kan inte sluta att ha dem runt om mig jämnt.. inte bara det utan jag kände att jag behövde en uppdatering i mitt vardagsliv så jag renovera om lite hemma. Okej bilden!! Önskar jag hitta den perfekta långa skjort-klänningen som är så galet svår att hitta men vet dock inte hur ofta jag hade användt den.. dock har jag en liten fetish för kill-aktiga plagg.. platta skor är det som gäller, speciellt sandaler eller enkla slip-in skor. Blommor.. blommor på allt..Chanels dödliga boyfriend bag är bara #OMG ... H&Ms top i naturvit färg som också är en axeltröja som börjar bli en hit nu i vår/sommar och har burits av många på coachella. Trendiga stora smycken, helst "toffs" inspererande detaljer då och om man inte gillar de så finns de andra smycken som är också stora earcuffs och guldiga cut-out armband (typ sån Nicki Minaj hade på MTV movie awards).. Tyllkjolar med sportskor är en #killah.... halv tighta boyfriendbyxor, de icke-håliga ;) Sedan har jag nu också fallit för den ful-snygga trenden som jag tyckte va så grymt ful innan men det är då att man har en vit t-shirt och en svart bustier utanpå!! Påminner om Spice Girls outfits och det blir fel men jag tycker det är så rätt nu iallafall.. Being ugly is a fancy thing sometimes #FASHION
april
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback