Curly obsession

2014-01-23 15:58:00
 
 
Här är bilderna från gårdagens outfit. Det va så ruskigt kallt ute o va svårt att inte visa att man frös på bilderna. Min favorit är den första bilden :) lockade mitt hår på kvällen o satte upp dem i klämmor sen vakna jag o tog ut allt.. så står jag där o kollar i speglen o inser att jag ser ut som John Travolta .. o bara nä.. vafan.. så hade jag inte tid att platta det heller så allt va kaos, jag älskar ju att ha fina natuliga lockar men detta blev rent sagt bajs. Sen skulle jag egentligen ha mina klackaskor för det e finast till men fick köra med mina slitna fula sköna dr martens. De är alltid där för mig <3 Ser riktigt trött ut med men har typ mascara o fixade ögonbryn thats it.
 
Jacka- zara, Kjol- zara, Väska- River Island, Skor- Dr Martens, Halsduk- Glitter
fotograf: Maggy

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback