Ten things about me

2014-06-02 21:53:14
 Jag tänkte att det kanske vore kul om ni lärde känna mig lite bättre så här är tio grejer om mig som ni kanske inte visste
 
1. Jag har haft blondt hår, grönt, blått, lila, rosa , orangt , brunt , svart nästan alla färger .. men håller mig till orginal färgen nu!
 
2. Jag är mode designer, går första året på textil design men kan för det mesta det de lär ut redan.
 
3. När jag blir stressad så blir jag över lugn och går typ i slowmotion..
 
4. Jag är nog världens mest optimistiska männska, ser hopp över allt och förväntar mig alltid att allt ska gå lika bra som i en film ( Som det verkligen inte gör) fast jag tror fortfarande på allt posetivt..
 
5. Jag är buddist, min mamma är Burmes. Explains quite a bit ^^
 
6. Är världens dåligaste förlorare men världens snitch när jag vinner
 
7. Småätare number one! Jag äter nästan alltid.. alltid kakor.. frukt.. nötter.. whattever.. bara det är ätbart :S
 
8. Dansar Pussycat dolls dans! Har provat gå på gym o sånt... men nej det är inget för mig, slutar aldrig bra. Klämmer mig o slår mig i alla dessa maskiner o grejs.. Dancing is more my thing! :D
 
9. Jag har lättare att bli vän med killar än tjejer, mina närmsta vänner är mest killar.
 
10. Jag är bäst på att skapa awkward moments :D
 photo IMG_4266_zps066c6e1f.png

Kommentarer
Postat av: maja

du har galet fet stil tess

2014-06-02 @ 22:41:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback