Obsession

2014-03-30 21:10:00
Varit uppe i varv sedan Torsdags då jag va på Mode fest i Köpenhamn, fredags var jag på Fest och lördags var jag o käka sushi med familjen på mobilias underbara resturang slimfood. Riktigt gott kan lätt rekomendera stället! All stress har fått mig att må så grymt bra nu. För cirka 3 månader sen så fick jag magsår av all stress men det var mer negativ stress, nu älskar jag det! "Mode stress" får mig att bli helt taggad på livet! Att springa o hitta nya grejer jämt och bara "go with the flow" får jag en kick av, älskar det. Sen har jag fått en liten obsession av piercingar, inte vanliga som i läppen o så.. utan riktigt extrema grejer! Jag har ju alltid älskat att gå runt i septum piercing som jag hade förra året.. men nu kör jag ju allt fejk om jag ska ha något. (earcuffs är också en grej jag börjat med, inte små utan extrema som sagt)
 
Och nu känner jag att jag måste fixa mina läxor som börjat att bli ett berg.. så har dragit fram knäckebröd med advocado, grön te och bananer .. Kan aldrig plugga utan mat. #HarJagProblem?












Kommentarer
Postat av: Anonym

Kan du inte berätta hur du sminkar dig steg för steg och vilka produkter du använder?:)

Svar: jo kanske inom framtid
Tess Andersen

2014-04-01 @ 13:25:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback