My latest days

2014-05-13 21:17:00
Känns som jag haft så grymt mycket att göra nu de senaste dagarna, och samtidigt så MÅSTE men hinna med allt också. galet... Jag har dessutom tagit hem mina verk idag ;) med "verk" menar jag mina klädesplagg jag designat och skisser osv. Ska visa upp dem i bloggen antagligen när jag klurat ut hur jag ska visa upp dem... oh wow en nyhet till .. jag blir aldrig frisk.. fått halsfluff för första gången i hela mitt liv och det känns som jag ska kväva mig själv hela tiden.. älskar det #ironi Så varit lite seg i skolan men ändå ska man orka dra sig till skolan imorgon på grund av de j*vla nationella provet.. dör..  Dessutom slängde jag in en throwback bild på mig sedan förra året, mitt i min blonderings process.. ginger o allt haha :D

 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback