My new Triangl bikini

2014-05-08 21:42:00
Gud min huvudvärk släpper verkligen inte.. känns som något är fel, hade dessutom nationella prov i svenska idag... 3 timmar skulle man sitta och skriva en uppsats. Okej slutsnack på skolan! Har ääääntligen fått hem min efterlängtade Tringl bikini! Jag valde den vita för jag tyckte den va stilrenast, jag har strl 36 i kläder och valde då storlekarna s i både överdel o nederdel.. men nu så känns det som jag behöver större överdel för den typ.. täcker inte allt jag har hahah .. så funderar på om jag ska skicka tillbaka överdelen o byta till M. Annars är detta en av mina bäska köp. Kosta totalt 607 kr, jag dela frakten med en kompis dock! Satte dessutom ihop en liten live collage, tänkte lite på sommaren och kombinera mina river island glasögon med guld-smycken, en mode tidning, body shimmer och klockan är min everyday accesoar!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback