Sporty trend 2.0

2014-05-04 13:44:05
 Let me introduce you to some new things
ey, let me upgrade ya - Beyonce
 
Sportmodet hänger ständigt kvar och jag tröttnar i allafall inte på det, pastell färger har som sagt hållt i sig ett bra tag och kommer fortffarande vara ett måste nu i sommar! Guld detaljer är något jag aldrig kommer släppa och samma sak med sneakers, älskar att hela denna sport trenden har gått till "the next level" att matcha fin kläder med sport skor. Snyggt och bekvämt.... vill man lägga ner en extra slant så kan man invistera ett par rejält fina handbroderade skor.. för tillfället önska jag att jag kunde sälja alla mina kläder för ett par chanel sneakers ;) men aja livet är inte lätt.. #ToughLife
 
sporty 2.0
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback