Almost done

2014-12-10 23:01:00
Haha detta är en bild på mig o min vän Johannes när vi blev fotograferade av Agnes och såklart ska han göra narr av mig o mina poser. Right ca 1 v kvar innan vi slutar skolan och jag har ett antal inlämningar kvar och saker att genomföra så det är sjukt stressigt. Dessutom så slutar jag att jobba på Jack & Jones imorgon så det blir sissta dan och tar då farväl av mina grymma arbetskollegor... gonna be a sad day. Men sen på kvällen blir de en dancehall kurs som min vän lyckats övertala mig att följa med på så detta ska blli kul ! btw måste se victoria secrets fashion show när jag har tid.... får panik över att jag inte hinner med sånna grejer just nu men iallfall så har jag redan sett alla plaggen. Men ska nu fokusera över morgondagen då jag lämnar Jack&Jones. Had a great time there<3
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback