Social lajf

2014-06-16 02:01:00
Har inte haft min datormed mig nu denna helgen, har nämligen varit i lägenheten i malmö o tänkte försöka utesluta sociala medier under en helg och spendera min tid ute mer. Haha jag är för rolig, i should be an comedian.. Självklart fastnar jag framför min iphone och har då konstant huvudvär och sitter inne hela dagarna.. så min lilla plan blev inte som jag hade tänkt mig. Dock har jag hunnit träffa några vänner under helgen så det har ändå haft sina goa stunder att va i Malmö.. utan data ;) Så idag åkte jag då hem till min ljuvliga håla mitt i skåne och det va så skönt att äntligen få komma hem o lägga mig i min feta underbara säng.. tar med mig den nästa gång haha .. ye right.. Oh yes ny köpt tröja från weekdays ;) värsta rean överallt ju ...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback