Space

2014-06-24 23:17:00
Efter ett par "slappa" dagar så ska jag jobba imorgon. Stiga upp vid 6 är egentligen inte min grej men när jag väl blivit pigg så älskar jag känslan att man har så mycket tid på mig. Ok kan ju förklara lite enkelt varför jag skrev slappa med ironi.. jo jag har nämligen pendlat mellan Malmö o Hörby nästan varje dag och pricken över i:et på det.. fick reda på dåliga nyheter ovanpå allt.. så aa Tuffa dagar rent ut sagt. Well idag har jag träffat Emma över fika, har inte träffat henne på åratal känns det som men annars så har jag suttit o bläddrat i massa tidningar och
slösat min tid på att vara över exited till Fashion week. Can't Barely wait !!
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Agnes Bjurek

Vilken fin bild!

2014-06-24 @ 23:22:28
URL: http://agnesbjurek.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback