Im kind of back

2015-04-03 01:09:18
Hej mina trogna bloggläsare! Jag har nämligen varit borta nu ett riktigt långt tag som ni kanske märkt..jag har nämligen råkat ut för trista nyheter inom familjen som påverkat mig på alla sätt o vis, och såklart kommer familjen alltid först! Jag har verkligen saknat att blogg o skriva, men det som tar upp tiden är egentligen... inget..  
 
Jag sitter för det mesta i mitt rum och stirrar ut genom fönstret och bara.. funderar .. Känner att jag kommer ingenstans i livet med detta nya "schema" jag haft i någon månad. Måste helt enkelt ta mig i kragen snart men.. inte ännu! Jag kommer skriva här när jag känner för det och när jag har lite uppdateringar som jag gärna vill dela.
 
Några av er kanske inte vet att jag var nere i Kambodja för någon vecka sedan eller snarare förra månaden... Det var ingen rolig resa för mig då jag åkte ner pga av denna händelsen som påverkat hela min familj och mig. Resan var dyr, ledsamt och det värsta var nog människorna i Kambodja, trivdes inte så jätte bra där gämfört med Thailand, Burma osv andra länder.. Väldigt konstig kultur de har gämfört med vad jag är van vid.
 
*Åt dessutom min första friterade gräshoppa där nere, väldigt..krispig är allt jag kan säga om den. Jag kommer nog lägga upp några bilder från Kambodja som jag tog sista dagen vi var där! Men håll er gärna uppdaterade av min blogg nu, saker kommer att dyka upp!
.
 
Bild från Stockholm när jag var där med Maggy-
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback