Lucka 4

2015-12-04 23:43:00
Hej hej! Idag kör vi lucka 4. Sent inlägg men det duger ;) Idag slänger jag in en outfit tip pic, älskar de guldiga skorna över hela mitt hjärta herregud... Well jag har upptäckt en ny låt som jag bara måste dela med mig med er...Jag lyssnar nämligen normalt på k-pop och såg nyss att CL från 2NE1 hade gjort ett sammarbete med Psy! Ja mannen bakom den kända låten "Gangnam Style" Ni MÅÅÅSTE bara lyssna på den, och ett extra plus får den av mig pågrund av den super coola videon haha samt är CL supersnygg, im litterly dying... Go kväll mysisar <3 
Blue crosses gold
 
Blue crosses gold by tess-andersen featuring a brown bag

Cushnie Et Ochs navy dress, 11 820 SEK / STELLA McCARTNEY wool coat, 14 105 SEK / Kate Spade leather boots, 3 375 SEK / Brown bag, 7 095 SEK / Zimmermann felt hat, 4 070 SEK / Yves Saint Laurent makeup, 230 SEK / Yves Saint Laurent nail polish, 230 SEK
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback