Dead soul

2015-02-11 22:39:29

Well boo im all up in a thang.... 

Gud min arbetslust har dött ut och lagt sig någonstans , lixom min själ har gett upp rakt av. Okej just Gonna Tell you guys a few stuff.. Skulle till danssalen idag som jag brukar befinna mig i och tydligen , nu, så denna dagen jag hade tid så har någon annan bokar lokalen just den tid jag hade bestämt och visst My fault att jag ba klampar dit o antar att det är ledigt med kan folk inte ha fungerande telefoner nuförtiden? Ändå 2015! 

Kolla nyss på klockan o ser att klockan börja närma sig 11 tiden och well jag är redan trött.. Gash need my uglysleep praktiken imorgon sen på fredag ska man på C's spelning!

Goodnight boo's<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback