The little yellow bag

2015-02-05 18:00:00
 
 
 
 
 
SKOR - Dr Martens // KLÄNNING - H&M Trend // Halsband - H&M // VÄSKA - Burma/privat //
 
Testade något nytt med min lilla gula väska som jag köpe i burma för ett år sedan. Den har annars bara legat i min gaderob och samlat på sig massa damm men nu jävlar..!! 
 
Sitter i min säng nu och är påväg att göra skoluppgifter som jag inte hunnit med. Har dessutom börjat dricka massa vatten för har läst att det är bra för hälsan och huden så jag bara dricker massa vidrigt vatten hahha.. brukar dricka söta drycker som läsk , juice osv men det är slut med det nu. Har märkt tydligt att min kropp börjar ge sig under breaken jag haft med dansen, dels för att dans-skolan har haft "lov" och mitt ena knä inte riktigt vill sammarbeta. Men nu i slutet av februari ska jag kötta satan och bli fit igen! 
 

Kommentarer
Postat av: Hemma Hos Felicia

så himla söt väska! Och outfiten är supefin! :)

2015-04-22 @ 11:03:39
URL: http://feliciahblogg.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback