London ONCE

2015-07-20 22:32:00
Hej Babes, ni kanske inte visste men gash vad jag har haft mycket för mig! Har fullt upp med sommarjobbet jag fått and i love it! Under slutet av Maj åkte jag och C till London och jag fick göra massa saker som en modevisning för LCF (LondonCollage Of Fashion) , vi festa på Cafe De Paris och åt massa gott. London finns i mitt hjärta precis som människorna där, var där i 4 dagar och vi bodde på ett hotell 10 min walk ifrån oxford street och 2 min till underground. Älskade london så mycket att jag var tvungen att åka dit igen, så jag och min bestie tog flyget till london för ca en vecka sedan och jag fick se en helt ny del av London. Vill bara åka tillbaka dit igen o spendera mer tid!! Kommer lägga upp lite bilder imorgon från båda resorna, blev inte så wow många bilder med tanke på att jag sprang runt som en galning o knappt hade tid attt ta proffsiga bilder, shame on me iknow.. but yee :D Love you guys!!
 
 
london eye
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback