STUDENT 2016

2016-06-17 00:39:24
Så himla galen student vi hade, jag och mina klasskompisar sprang ut i det extremt heta vädret med gråten och glädjen ... Det var verkligen en rolig upplevelse. Jag fick även springa ut med en av mina närmsta vänner Annie, tänk att jag och hon har gått på samma skola i 3 år... gått förbi varandra i korridorerna flera gånger och suttit i samma matsal. Men inte förrens nu, 2 veckor innan studenten klickade vi. Då vi höll armkrok och gick hem i skyhöga klackar kl 3 på natten efter en riktigt bra utekväll..  Det är bara så galet! 
 
Min student firades ordentligt och min familj och vänner kom hem till mig där vi hade trevligt. Är super tacksamm för mina föreldrar som hjälpt mig med allt under de 3 åren på skolan och alla nödsituationer de fått hjälpa mig ur, att låta mig resa till Paris på praktik och låta mig provflyga mina egna vingar. 
Verkligen, vet int evad jag hade gjort utan alla omkring mig, vore inget utan er<3
Men min student fick en liten vändning för en sekund , det skal jag erkänna.. när flaket kört förbi i innerstan i Malmö och förbi alla stora gator var vi påväg tillbaka mot skolan. Så körde flaket förbi kyrkogården... där min pappa var begravd. Brast inombords och började gråta intensivt på flaket... det gick inte att sluta... att min älskade far inte kunde närvara och missar allt tog hårt på mig.
 
Men trots detta hade jag ändå en väl bra student. Tack allihopa !
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback