8 Maj

2016-05-08 20:05:32
Hello! Var på min mammas kompis 45-årsdag igår. Verkligen ett supertrevligt event ute på landet, bjöds på thaimat och svensk mat. All mat var verkligen en mix och det va superkul att se den sortens tema på en fest .... Gash måste bara skryta om mitt hår  , vissa av er kanske minns jag klippte av mitt hår till en kort page för ett tag sen (FAKTISKT 2 år sedan) och det har ändå växt duktigt sedan dess.. Men skal klippa det samt tona det på torsdag på skolan jag går på då mina vänner är duktiga blivande frisörer. 
 
 
 
 
bilder tagna av Maprang Thongsamrit

hennes instagram @maprangcosmo


Kommentarer
Postat av: Emma hoesis

Thaithai

2016-05-08 @ 22:50:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback