1 step closer spring

2014-02-25 22:13:00
 
 
 
Man känner verkligen att våren är påväg nu... fast att det fortfarande är kyligt ute. Älskar morgorna när man vaknar så är det ljust ute, och när man hoppar av bussen till skolan så möts man av ett solsken. Älskar det till tusen... Ja då kommer jag inte andvända denna älskade jackan många gånger till innan jag bytar till vårjacka.. Dessutom tog jag för en gångs skull på min gulliga hatt .. well.. för jag kan.. men vet inte riktigt om det är min grej med den lilla runda hatten. Efter skolan idag så drog jag till min mor som befann sig inne i stan och ville fika med mig. Till slut efter sökandet på perfekta cafet så hamna vi på subway (inte alls mitt fel nä).. jag ville såklart prova den nya grejset de har.. vad det nu hette.. beef teriyaki? ingen aning.. men min favorit är kyckling teriyaki och det kommer nog förbli det.Och för den jäkla nya mackan som jag betala 83 riksdaler för smaka som kartong. Blev ett big NONO och fick sitta o nöja mig med min Cola. #VarförMåsteJagProvaAllt?
 
Dessutom börjar mitt mästerverk på handen att försvinna in i tomma intet.. kanske ska investera henna tubar? haha nee.. jag skulle se galen ut till sist med allt kladd, älskar mig själv...
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback