Style the pink coat

2014-01-29 17:08:00
 
pink coat
 
 
Har läst och tagit in mig svårigheterna som vissa kan ha. Att matcha den puderrosa jackan, ok visst det kanske inte är världens lättburna plagg men den är riktigt fin och ren. Det ska ju va den puderrosa färgen o man kan tänka att det är enkelt att styla med typ svarta jeans och vit tröja men det kan bli lite tråkigt.. Enligt mig iallafall! 
Men glansigt är ju en trend som smugit fram så jag tycker dessa skorna skullle absolut passa till outfiten jag slagit ihop. De breda byxorna är en hit nu i vinter och kommer definivivt va de till våren med. Har just investerat ett par ;) Sen pimpat upp det med en vit pälsväska, hittar själv aldrig en perfekt pälsväska tyvärr.. men men och glöm inte guld detaljer som får en att se prydlig och samtidigt lite sportig ut.. 
Sminket ska va naturligt under vintern men rouge är ens life-saver när ens färg "fades away" så smeta på det med! Håret kan man antingen ha i en hög hästsvanns eller mittbena.
Voila ! hoppas att detta kan få er en rejäl funderare att... ja att man kan matcha o bära exakt alla plagg.
klicka på plaggen/sakerna för att komma till sidan man köper dem:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback