Årets bikini?

2014-03-19 22:11:00
Japp.. jag är ute i god tid ... efter att spendera huvet inne i mobilen på de långa rasterna i skolan har jag blivit mer eller mindre addicted till bikinin. Och jag tror jag har fallit för några extra mycket... och det är så klart dessa från ( http://international.triangl.com ) Jag vill typ ha alla.. Sedan på andra sidan så känns det som jag måste bosätta mig på gymmet för att se bra ut i en sådan fin bikini med.. Hehe livet är inte lätt när man tar plugget på allvar och är omringad av choklad.. #problem
 
Jag har en liten fråga.. Finns det någon liten prick där ute som är sugen att lära sig sy? För jag kan annars börja lägga upp lite grejer på hur man t.e.x syr en enkel kjol o lite sådant. Kommentera bara så :)
 


Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag!

2014-03-19 @ 22:21:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback