G.U.Y + papper

2014-03-27 00:10:00
För någon dag sen släppte lady gaga, den galna mode artisten sin musik video till låten G.U.Y som jag blivit helt besatt av. Redan i början av musik video såg jag dessa stora igen kända pappers "kläderna" och tänkt.. Vad har jag sett dessa nu? Och fick sedan reda på att det är ju den svenska designern Bea Szenfeld's skapelser som gaga hoppar runt i!! Lite info för er som inte vet vem Bea är, hon är en svensk designer som gör dessa otroligt konstnärliga pappers kläderna och hennes senaste pappers kollektion heter "haute papir" tror jag det stavades och då blivit nominerad i Elle galan o grejer. Go gaga and lucky Bea! 
#älskarGagasVitaHår

 
 

 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback