Hundtand

2014-05-26 23:16:00
 
*fashion notis* mönstret jag har på min klänning kallas "hund tand"
Har haft en hyfsad helg, fyllde ju 17 hela år. Så fick len liten peng av mina päron så jag gick o köpte ett par fina vita sandaler idag, har dessutom på mina nya skor som jag va lite skeptiska emot i början men nu älskar jag dem mer än vad jag älskar Converse! Köpte dessutom jätte fina ljusrosa blommor som sen morsdag present till min mamma, fick lite ångest att jag inte köpte något igår. Försöker dessutom köra utan smink i skolan så mycket så möjligt för att få lite bränna i ansiktet dessutom och inte bara på armarna -.- plus+ såren jag hade i ansiktet (råka skära mig, lång historia) är nästan helt borta #glader 
 
Klänning - privat / Skor - Oill copenhagen / klocka - gina tricot 
 
 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback