Halloween

2014-11-02 20:15:09
So I decided to write on Swedish again and if you want me to write in English just comment bellow and mabye I can fix some kind of translation ;)   Har inte bloggat under hela Höstlovet I know ... men själv var jag tvungen att ta ett stort fett break från det vanliga lite. Har haft den mest effektiva lovet på länge och har haft något att göra varje dag! Va ju Halloween nu under helgen och jag hann gå på 2 fester hehe.. Den Första var jag en katt som ni ser .. det var så sjukt kul o jag blev riktigt nöjd med min sminkning. Var i Helsingborg med Helen, Boris och några andra vänner faktiskt. Jag orkade inte lägga så mycket pengar på en utklädnad man bara andvänder en gång så jag gjorde den själv :) gjorde ett par öron och sminka mig kattig :3 Andra dagen var jag rätt normal.. var en vampyr med blod överallt så inte världens roligaste bilder.. Men kul hade jag och andra dagen var Emma med mig och vi hade inte träffats på ett tag så vi hade så grymt kul kändes som inte en dag hade särat på oss!!
Men nu kommer min blogg igång FOR REAL !
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Beatrice Jakobsson - Vimmelfotograf

Vilka härliga bilder :)

2014-11-03 @ 00:38:24
URL: http://beattriicee.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback