Easter week

2015-04-07 23:43:45
 Hej hej! waw jag har varit igång rätt så mycket denna veckan ändå! Varit på ett födelsedagskalas, en liten mindre fest men mina närmsta vänner och igår avsluta jag lovet med en mysig brunch/middag med Christian och hans familj. Jag har även hunnit hälsa på min "lilla" far som ligger på sjukhuset nu och bättrar sig en aning efter sin olycka... Fortfarande lite nere över hela situationen men försöker fortsätta min vardag som vanligt nu iallafall. Min hälsa kommer tyvärr inte ikapp mitt psyke rent utsagt och jag kollapsar lite för ofta nu av okänd anledning... hälsan satte även stopp för första dagen av skolan, var påväg till skolan sen kände jag verkligen att något gjorde så djävulskt ont i mig (strax under vänster revben) och jag kunde inte röra mig alls! Så då var det bara att ta den långa 1h färden hem igen där mamma hämta mig vid bussen som tur! Och sen dess har jag nu varit sängliggandes men ska prova ta mig till skolan igen imorgon. Hatar att slösa dagar o gå miste om saker och ting! 
 
// leker lite med PS när jag har tråkigt istältet för att göra bra saker i livet LOL//
 
 

Kommentarer
Postat av: Hanna

Shiiit vilken cool bild!

2015-04-16 @ 15:52:24
URL: http://HannasFokus.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback