Photoshoot behind The scene

2015-04-22 08:50:02
Hejsan! Efter ett par dagar paus från bloggen så har jag nämligen så smått börja få samman mitt liv en aning om jag får säga det själv! Var på fotografering igår vid ett halvkonstigt ställe i Malmö men bilderna blev bra! Jag stod o posa, hoppa o hade mig framför det rosa körsbärsträdet som var i full blommning samtidigt som Christian stod o skaka trädet så några blommor föll fint under bildtagningen och Fanny blåste såpbubblor. Rätt mycket för en liten bild:) men det var sjukt kul och alla stod o skratta ungefär hela tiden, mestadels när en spindel fick för sig att sätta sig i mitt hår ovälkommet:((((( så nu är jag på språng ut från dörren för jag ska till skolan min som vanligt hehe och detta är nog första gången jag går skolan i en hel vecka på 2 månader om inte mer då jag varit dålig.. Här är iallafall en liten sneaky bild från fotograferingen med Agnes! 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback