Lucka 2

2015-12-02 12:40:16
 
Jag är super addicted av pinterest och det ger mig ständigt nya ideér, love it, love it looove it. Har faktiskt även min alldeles egna önskelista som jag gjort i en egen liten mapp på här. Denna mappen är "Fashion mappen" som jag lagt in olika outfits combo that i litterly love och andra streetstyle fotografier som jag bara inte kan släppa synen av. Följ mig på Pinterest så du inte missar uppdateringar , då jag uppdaterar nästan varje timme faktiskt. Idag har jag klätt mig lite specefikt i skolan gämfört än vanligt då jag går i helt vanliga basic kläder. Kör utsvängda vita byxor, herr skjorta lite slarvigt instoppat sedan ett par jeffreycampbell skor til. 
 
FÖLJ FÖLJ FÖLJ Droppar även Min senaste polyvore outfit tip , har trånat efter rosa samt rött senaste tiden och det är såhär jag tänker då... SUPER SNYGGT!!
Red and pink can work
 
Red and pink can work by tess-andersen featuring a glitter sweater
 
Följ Tesss anslagstavla Fashion på Pinterest.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback