Madrid nights

2016-06-28 01:05:53
Hello!
Nu laddar jag upp lite bilder från min spontanare resa till Madrid. Jag satt 2 dagar innan och mådde lite dåligt över midsommar och tänkte det skulle bli en tråkig midsommar som alla andra år.. kind of.. Så jag satt på lunchen på jobb och boka en sista minuten till Madrid för att bara komma iväg. Jag träffa min barndoms "tvilling" där nere, hon arbetar som Aupair och det verkar verkligen som en kul grej vad jag upfattade det som. Det va så underbart perfekt väder och att åka till sydligare breddgrader var det bästa jag gjort detta året. Josefin heter min vän och undrar verkligen varför jag inte skrivit om henne på bloggen tidigare, när vi var mindre liknade vi verkligen varandra och folk kalla oss oftta tvillingar men nu är vi rätt olika haha.. Väldigt kul i spanien.. min midsommar var nice, jag spendera den dagen på ett Café i centrala madrid med midsommarkransen jag gjort på huvudet i högsta grad, avsluta det med en utekväll på klubben El Kapitel som hade 7 våningar dansgolv med olika musik. Rekomenderas verkligen att gå dit om man nu är i Madrid... 
 
Här kommer lite av de första bilderna ... <3
 
Efter långa tågresor satte vi oss på en bänk och scrolla igenom mobilerna medans vi pustade ut..
Framför Real Madrids training centre, Josefin bodde 15 min gångsavstånd härifrån.
 
 
Lite flummigheter på vägarna är det bästa vid solnedgång..
 
 

Kommentarer
Postat av: josephine Asplund

Några roliga planer för dagen? Lycka till med bloggen, Kram<3

2016-06-28 @ 10:08:11
URL: http://josephineslifee.blogg.se/
Postat av: Johanna Hultberg

Så fina bilder på min fina dotter ❤️

2016-06-28 @ 22:14:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback