11 Maj

2016-05-12 09:16:43
Hello readers! Är i full gång med att ta bilder på mina kläder jag har hemma, har en hel del märkes kläder så jag kommer inte sälja dem för skämtpriser som jag kommer göra med övriga kläder... Men kommentera gärna nedan vad som hade varit kul att se på min loppis för isåfall gräver jag fram det och lägger upp sånt ni är intresserade i! Ja DU, vad just DU är intresserad i , så sitt inte bakom skärmen och bara anta att någon annan gör det! ;) 
 
Det är supervarmt väder nu i Skåne och jag känner att jag vill inte bli en typisk "Vild svensk" som klär av sig till bikini när solen kommer fram! Jag har blir nämligen alltid förkyld när jag gör så ... And i won't fool myself this year! Men ja , så klart går jag och är supervarm för de medra av dagen men när jag går hem och det är kallt... Vem är det som fryser? Inte jag<3 Peace!
 
//BYXOR- VINTAGE// SKJORTA- TOMMY HILFIGER// SJAL - HERMÉS // SOLGLASÖGON - MARC JACOBS //
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback