Prom 13th May

2016-05-17 20:55:00
När jag kollar på bilderna blir jag helt varm inombords, så kul att träffa mina gamla vänner och massa annat folk jag inte sett på väldigt lång tid. Ohh jag va så nöjd med min fina klänning jag sytt .. som jag kämpat med den, mina fingrar har littery blödit i flera dagar för att det mesta är handsömnad och jag är var även super noga med spetsen. Men okej tillbaka till ämnet.. balen ! Jag gick på Nya Latins bal då min skola inte hade en egen och en vän bjöd in mig så jag var super glad över att få chansen att gå på bal..Tack Bella <3 Vissa kanske inte vet men (ja jag måste berätta) jag är mitt i en övergång att bli veganish men äter iallafall vegetarianskt så därför inehåller maten på bilderna ingen kött.. Varför jag blivit det? Jag har blivit mer intresserad i buddhismen och att skada djur för min njutning är bara fel... men som sagt.. ohh maten var super god, efterrätten var så god att jag inte hann ta bild haha...PERSONLIG ÅSIKT :)  
 
ps. så är mat bilderna tagna med mobil.
 
Lina på bilden och jag kramar Bella  
 
Kramar min gammal klasskompis Nick 
Orkar inte med mig själv, skrattar nästan åt allt.. och det är super svårt för mig att vara seriös när David är i närheten haha...
                           
 
ohhh supernöjd med min lilla wb Oscar de la renta klänning a la Tess
                            
Trampa nog på den 54 gånger... minst :))
 
wow jag ler aldrig på bild men här håller jag inte det tillbaka... 
 Försökte lära mig ett gang-sign men... det gick inte så bra.
Rostat bröd med smält getost , rucolla , ärtblad, babyspenat  
 
Pannerad Bön-biff , kål/potatis mos, ungsbakade tomater, ärtblad och sås
 

Kommentarer
Postat av: Victoria

Du var verkligen jättefin, klänningen är helt otrolig! Kram

2016-05-17 @ 23:13:35
URL: http://nouw.com/viczeyilondon

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback